هواداران به تصمیماتم احترام بگذارند / اعضای کادر فنی پس از بازی های آسیایی مشخص می شوند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: روزهای اولی که با محمد رضا ساکت و مسئولان سپاهان صحبت کردم، گفتم این تیم فوق العاده خوب است و قلعه نویی تیم خوبی تشکیل داده و تنها به خاطر سبک و نوع بازی که در افکارم دارم دو یا سه نفر تغییر خواهند کرد، اما شاکله اصلی همین باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا امروز صبح پس اینکه به عنوان سرمربی سپاهان به تیم اضافه شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: راه دشواری پیش رو داریم، سخت‌ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و روزهای دشواری در انتظار من است امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و تصمیماتی بگیرم که به صلاح باشگاه و تیم فوتبال سپاهان باشد، همچنین هواداران هم از عملکردی که داریم لذت ببرند و خوشحال باشند.

وی با بیان اینکه همیشه گفتم دوست دارم هواداران سپاهان از تیم خود حمایت کنند، خاطر نشان کرد: توقع خاصی از هواداران ندارم، دلم می‌خواهد اگر تصمیمی می‌گیرم به آن احترام بگذارند و اجازه دهند کارهایی که در ذهنم دارم عملی شود. همه تصمیمات من هم درست نیست، اما سعی می‌کنم کمترین اشتباه را داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: قرار نیست دوستان خودم را کنارم جمع کنم و قطعاً از افراد قوی در این راه استفاده می‌کنم زیرا کار سنگینی است. خیلی‌ها در این راه امکان دارد از دست من ناراحت شوند ولی سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که به صلاح تیم باشد.

نویدکیا در خصوص مسابقات آسیایی، تصریح کرد: برای آسیا نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم زیرا چند روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود. تکسیرا در تیم کار کرده، امروز هم جلسه خوبی با او بود که اختلاف سلیقه چشمگیری نداشتیم و تنها ایرادی که وجود دارد مصدومیت چند نفر از بازیکنان است ولی سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیر قلعه نویی تیم خوبی درست کرده است، گفت: روزهای اولی که با محمد رضا ساکت و مسئولان سپاهان صحبت کردم، گفتم این تیم فوق العاده خوب است و قلعه نویی تیم خوبی تشکیل داده و تنها به خاطر سبک و نوع بازی که در افکارم دارم دو یا سه نفر تغییر خواهند کرد ولی شاکله اصلی همین باقی می‌ماند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با کادر فنی تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: اگر با شخصی که مد نظرم است صحبت کردیم و به توافق رسیدیم، امروز یا فردا اولین فرد کادر فنی معرفی می‌شود، اما برای دیگر اعضا بعد از اینکه از مسابقات آسیایی بازگشتیم تصمیم می‌گیریم.

نویدکیا افزود: رحمان احمدی تیم اضافه شده و مشکلی ندارم، سال‌ها در کنار هم بودیم به نظرم فرد مناسبی است.

کد خبر 442834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.