۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
انتقام سوارز مانع انتقال به یووه

با کنار گذاشتن بی مقدمه سوارز از تیم بارسا، او از همیشه خشمگین‌تر است و تلاش او برای انتقام گیری شاید مانع پیوستنش به بیانکونری شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رسانه‌ها می‌گویند باشگاه بارسلونا در تماس تلفنی نود ثانیه‌ای به سوارز خبر داده که باید به دنبال تیم جدید باشد چراکه کومان او را نمی‌خواهد.

برخورد ناشایست و دور از انتظار مدیران بارسلونا با یکی از برترین گلزنان تاریخ تیم خود باعث عصبانیت شدید وی شده. سوارز از دست بارسا خشمگین است و به هر ترتیب به دنبال انتقام جویی است.

از قرارداد او با بارسا یک سال باقی مانده و حتی بند تمدید یکساله نیز در آن وجود دارد. این گزینه‌ها باعث شده‌اند تا سوارز ادعای دریافت حقوق آن هم تا قران آخر را از باشگاه سابقش کند.

از طرف دیگر باشگاه یوونتوس که مایل به جذب سوارز است، تمایل دارد این بازیکن با توافق طرفین قراردادش را فسخ کند تا هرچه سریع‌تر به تمرینات پیش فصل یووه ای‌ها اضافه شود.

همین اختلاف نظر باعث شده تا عده‌ای از احتمال جذب کاوانی صحبت کنند. مسئله‌ای که کاملاً به صبر مدیران بیانکونری بستگی دارد. نزدیکی میزان درخواستی سوارز و کاوانی هم دیگر موضوعی است که تصمیم‌گیری را برای یووه ای‌ها دشوار می‌کند.

کد خبر 442825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.