میزان تحقق بودجه محرومیت‌زدایی مناطق اصفهان ارائه شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار این شهر درخواست کرد ضمن ورود به بودجه‌های محرومیت‌زدایی، گزارش کاملی از میزان تحقق، دلایل محقق نشدن کامل و تأثیرات این تحقق ناپذیری را به شورا ارائه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: هر ساله در بودجه مناطق شهری ارقامی به عنوان ردیف محرومیت‌زدایی تعیین و تصویب می‌شود و مناطقی جهت تخصیص این منابع انتخاب می‌شوند که یکی از مهمترین منابع اجرای پروژه‌های عمرانی خاص آنها از همین ردیف محرومیت زدایی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده این ردیف بودجه‌ها چندان محقق نمی‌شود، افزود: در بودجه سال ۹۹ منطقه دو ۲۴ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی تصویب شده که تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده و در بودجه سال ۹۸ از بودجه ۱۴ میلیارد تومانی تنها ۸۵۲ میلیون تومان اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری منطقه ۱۱ در زمینه محرومیت‌زدایی نیز ۱۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان اختصاص یافته و از مبلغ ۲۰ میلیارد تصویب شده برای سال ۹۸، تنها سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

وی از شهردار اصفهان درخواست کرد ضمن ورود به بودجه‌های محرومیت‌زدایی، گزارش کاملی از میزان تحقق، دلایل محقق نشدن کامل و تأثیرات این تحقق ناپذیری را ارائه کند و خاطرنشان کرد: اگر به نظر می‌رسد این بودجه‌ها چندان قابلیت تحقق ندارند، شورای شهر رویکرد دیگری را نسبت به این موضوع اتخاذ کند.

کد خبر 442824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.