جهش اجرایی پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹

شهردار قم گفت: اتمام پروژه‌های مهم عمرانی در دست اجرا در شهرداری قم، چهره شهر را تغییر می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهر قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در حال اجرا، اظهار کرد: یک جهش اجرایی در پروژه‌های عمرانی می‌تواند چهره شهر قم را تغییر دهد.

وی با اشاره به وضعیت پیگیری پروژه باغ پرندگان شهر قم، ادامه داد: این پروژه در مراحل پایانی بوده و با تزریق بودجه‌ای که به آن صورت می‌گیرد باید به زودی برای انتقال پرندگان آماده شود.

شهردار قم با اشاره به پروژه بوستان کوثر در منطقه چهار شهر قم افزود: این پروژه هم باید با پیگیری مسئولان مربوط در نیمه اول امسال به پایان برسد.

وی با اشاره به روند احداث بوستان خضر، گفت: اسناد مناقصه نیمی از این بوستان با برآورد ریالی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده شده و با اجرای این بخش از روشنایی می‌توان بوستان را در پاییز امسال به مرحله بهره‌برداری رساند.

سقائیان نژاد با اشاره به تلاش برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح ولیعصر (عج) تا پایان شهریور، اضافه کرد: عملیات عمرانی پروژه پیاده راه خیابان انقلاب هم تحت نظارت حوزه فنی باید در پاییز امسال به پایان برسد.

وی خطاب به مسئولان حوزه عمرانی، گفت: مسیر مستقیم پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) از منظر فنی و عمرانی و روشنایی و فضای سبز هم باید تا پایان مهر ماه به اتمام برسد.

وی با اشاره به پیگیری برای تکمیل تقاطع ورودی جعفریه در پاییز امسال، اضافه کرد: بوستان شهید زین‌الدین از دیگر پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی قابل قبول داشته است.

کد خبر 442814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.