با کارمندان واجد شرایط دورکاری شهرداری اصفهان همکاری شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست کرد با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در اصفهان با افراد واجد شرایط دورکاری، شیفت بندی و مرخصی همکاری لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان این که طرح توسعه باغ‌های بانوان تصویب شده و اعتبار لازم برای آن مصوب شده ولی همچنان اقدام مؤثری در این خصوص انجام نشده است، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران مناطق و معاونت فرهنگی شهرداری اقدامات لازم برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها را پیگیری کنند.

وی با اشاره به ابلاغیه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور مبنی بر حمایت از افراد بالای ۶۰ سال دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و مادران دارای فرزند زیر شش سال از طریق انجام دورکاری، شیفت بندی و مرخصی، افزود: هم‌اکنون شهر اصفهان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد و حفظ سلامتی کارکنان و شهروندان از مسائل حائز اهمیت است بنابراین برای کاهش خطرات ناشی از شیوع کرونا از شهرداری اصفهان می‌خواهم در این زمینه با افراد واجد شرایط همکاری داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری باعث نگرانی شهروندان، به ویژه والدین دانش آموزان شده و اتخاذ چنین تصمیمی قاعدتاً خطر شیوع هرچه گسترده‌تر بیماری را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: کودکان دانش آموز با توجه به شرایط سنی که دارند، ممکن است دستورالعمل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده و حتی اعمال مخاطره آمیز انجام دهند و این مسئله قطعاً قابل کنترل توسط معلمان نخواهد بود.

روشن خاطرنشان کرد: میزان اقلام و تجهیزات بهداشتی در بسیاری از مدارس شهر اصفهان برای رعایت موازین بهداشتی کافی نیست چه رسد به شهرها و روستاهای کوچک‌تر؛ بنابراین از مدیران آموزش و پرورش و ستاد مقابله با شیوع کرونا می‌خواهم در مورد شیوه تدریس حضوری در مدارس تجدیدنظر کنند.

کد خبر 442809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.