توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری مناطق قزوین

معاون شهردار منطقه دو شهرداری قزوین گفت: تاکید مدیران و مسئولان منطقه بر انجام و بیان مطالبات شهروندان از روش‌های غیرحضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری آزادگان این منطقه در مرداد ماه امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تا به وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغه‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند.

وی افزود: بر همین اساس شهروندان می‌توانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ مشکلات خود را با شهرداری منطقه دو در میان بگذارند.

معاون شهردار منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در مرداد ماه امسال ۱۱۸ مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است.

زارعی گفت: از این آمار ۱۹ مورد مراجعه حضوری، هشت مورد مکاتبه، ۳۵ مورد تلفن و ۶۵ مورد از طریق سامانه ۱۳۷ انجام شده است که این آمار نشان دهنده کاهش حضور شهروندان در شهرداری منطقه دو با توجه به وجود ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه بر انجام و بیان مطالبات شهروندان از روش‌های غیرحضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.

کد خبر 442794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.