نوسازی تجهیزات و ماشین آلات سازمان خدمات موتوری اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به افزایش راندمان و بهبود کیفیت ارائه خدمات، خرید و تجهیز ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال اجرایی شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز سازمان خدمات موتوری و به منظور افزایش پویایی و توانایی در انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات مناسب و عادلانه در تمامی مناطق شهری دو دستگاه بیل بکهو، ۱۰ عدد شاسی هیوندا برای زباله کش، یک عدد کشنده برای حمل جرثقیل خریداری شده است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۷ و نیم میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات سازمان خدمات موتوری، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ میلیارد تومان وام و هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار نیز از حساب صندوق ذخیره شهرداری برای خرید و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات سازمان خدمات موتوری در نظر گرفته شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با ورود این ماشین آلات به ناوگان سازمان خدمات موتوری، هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری تا حد چشمگیری کاهش خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت خرید جرثقیل سنگین برای افزایش امکانات و تجهیزات سازمان خدمات موتوری شهرداری، افزود: جرثقیل سنگین در صورت بروز حادثه‌ای در شهر برای جابجایی اشیای سنگین و انجام سایر فعالیت‌های عمرانی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد که خوشبختانه در حال حاضر این وسیله در اختیار سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

امیری تاکید کرد: در کنار ارائه خدمات شبانه روزی این سازمان در حوزه رفت و روب و نظافت شهری با ۱۳۶ خودرو شامل زباله‌کش، جاروب، نرده شور، دیوار شور این سازمان با ۱۱۲ دستگاه خودرو عمرانی شامل لودر، گریدر، ماشین آلات نیمه‌سنگین و سنگین، خدمات مورد نیاز مناطق و سازمان‌های وابسته را انجام می‌دهد.

کد خبر 442792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.