آغاز عملیات خاکبرداری پروژه مشارکتی تجاری مسکونی رودکی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از آغاز عملیات خاکبرداری پروژه مشارکتی تجاری مسکونی رودکی واقع در منطقه پنج خبر داد.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مشارکتی سازمان عمران این بار در منطقه پنج با اجرای پروژه مشارکتی مجتمع مسکونی تجاری رودکی رقم خورده است.

وی با اشاره به مشخصات پروژه مشارکتی مجتمع مسکونی تجاری رودکی، تصریح کرد: این پروژه ۵۶۴ مترمربع مساحت و یک هزار و ۸۴۷ مترمربع زیربنا دارد که به صورت مشارکتی در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه سازمان عمران قابلیت مشارکت با بخش خصوصی و مردم را دارد، تصریح کرد: آمادگی داریم پیشنهادات را در سیستم مدیریت بررسی کرده و تا حد امکان برای اجرای پروژه‌های مورد نظر همکاری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: موضوع سرمایه گذاری روال جدیدی در سازمان عمران است و تاکنون برای پروژه‌های عمرانی موفق به جذب سرمایه گذار نشده‌ایم، اما در بخش سرمایه گذاری فروش مصالح، انجام شده و موفق به تعامل با سرمایه گذاران شده‌ایم.

طرفه‌تابان با اشاره به موضوع جلب مشارکت مردمی، تصریح کرد: بعضی از شهروندانی که توان ساخت اراضی در مالکیت خود را ندارند به سازمان عمران اعتماد کرده و پروژه‌های مورد نظر خود را با همکاری این سازمان به نتیجه می‌رسانند، بنابراین علاوه بر مشارکت با شهرداری‌ها و تعاونی‌های مسکن با شهروندان نیز مشارکت انجام می‌شود.

وی گفت: این سازمان به لحاظ عمرانی بسیار توانمند است و می‌تواند با سرمایه گذاری‌های جدید و اجرای پروژه‌های بیشتر در اشتغالزایی کمک کند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان با تشدید شدن تحریم‌ها در خریدها با مشکل مواجه شد زیرا علاوه بر افزایش قیمت‌ها، تثبیت قیمت‌ها نیز وجود ندارد از این رو نوسان قیمت‌ها چالش اساسی سازمان است.

طرفه‌تابان ادامه داد: علی‌رغم شرایط موجود، برنامه‌ریزی اصولی مهمترین دلیل متوقف نشدن اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری و رشد سه برابری اجرای پروژه‌ها بوده است.

کد خبر 442790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.