تئاتر پرویز پرستویی روی صحنه می‌رود

نمایش «غرب حقیقی» نوشته سم شپارد به کارگردانی امید سعیدپور و تهیه کنندگی پرویز پرستویی از ۳۰ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش غرب حقیقی (True West) نوشته سم شپارد و ترجمه امیر امجد که تهیه کنندگی آن را پرویز پرستویی برعهده دارد و توسط امید سعیدپور کارگردانی شده است از ۳۰ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.

پوستر این نمایش را شاهین علوی طراحی کرده است. علوی که یکی از طراحان آذربایجان شرقی است و طراحی پوستر و بروشور نمایش‌های متعددی را در رزومه دارد، مدیر هنری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، طراحی پوستر جشنواره تئاتر الف و مدیر هنری جشنواره «تبریزیم» را نیز در پرونده کاری دارد.

پوستر «غرب حقیقی» تازه‌ترین اثر این گرافیست است که برای اجرای این نمایش در تهران طراحی شده است. بازیگران نمایش «غرب حقیقی» محمد چرختاب، امید سعیدپور و بیتا آزادی هستند.

مدیر اجرایی این نمایش سنا پورسعیدی، مدیر پروژه میلاد مولوی، مدیرتولید علی سلیمانی، مدیر صحنه مجتبی درویش زاده و دستیاران کارگردان سیاوش محمدی و مهدی کریم زاده هستند.

طراحی صحنه این نمایش را هاله ذرخورد، طراحی نور را امیر پورحکمت، طراحی گریم را سامان مه آبادی، طراحی لباس را سینا ایرانپور بر عهده دارند و در این گروه، دستیار نور فرهاد عبدی و دستیار گریم هانیه شعبانی همکاری می‌کنند.

آهنگسازی نمایش «غرب حقیقی» را فرهاد حق سالمی انجام داده است و گروه نوازندگان متشکل از عطا قویدل (ساکسیفون)، امیرحسین هاتفی (پیانو)، فرهاد سلطانی (گیتار الکتریک)، فرهاد حق سالمی (چلو) موسیقی این نمایش را اجرا کرده‌اند.

طراح پوستر و بروشور را شاهین علوی، ساخت تیزر را محسن غمخوار، روابط عمومی زهرا شایان فر و عکاس این پروژه ساینا قادری هستند. خرید اینترنتی بلیت‌های این نمایش در سایت تیوال ارائه شده است

کد خبر 442758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.