برنامه اصفهان ۱۴۰۵ از سال آینده عملیاتی خواهد شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: سال ۱۴۰۰ نخستین سال اجرای برنامه اصفهان ۱۴۰۵ است و بودجه بر اساس آن تدوین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان صبح امروز _یکشنبه ۱۶ شهریور ماه ۹۹_ در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ در دو قالب راهبردی و عملیاتی تدوین شده است که امیدواریم در کمیسیون‌های هفت گانه شورا و صحن علنی آن تصویب شود.

وی ادامه داد: در فرآیند تدوین اصفهان ۱۴۰۵ سعی در مشارکت حداکثری ذی‌نفعان داشتیم از این رو در حوزه‌های مختلف از نظرات اساتید دانشگاه، خبرگان و مدیران شهری در دوره‌های مختلف و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای هماهنگی بیشتر برنامه شهرداری با آن‌ها و کاهش تعارضات استفاده شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: اصفهان به عنوان کلانشهری که سابقه طولانی و نقش مؤثر در فرهنگ کشور داشته، الگویی برای بسیاری از شهرهای اسلامی بوده که امیدواریم در آینده نیز آن را پررنگ‌تر ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: در تدوین برنامه اصفهان ۱۴۰۵ سعی شد به جای تمرکز بر برنامه بخش‌های مختلف شهرداری و رصد آن، نتایج مورد انتظار در شهر اصفهان تعیین شده و هر یک از بخش‌های مختلف در راستای دستیابی به آن‌ها فعالیت کنند و در نهایت نیز میزان حصول نتایج مورد ارزیابی و رصد قرار گیرد.

کد خبر 442750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.