عوامل ۱۱۰ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۱۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در برخی مناطق کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس کلانتری اسلام آباد کرج در پی مأموریت به یک نفر درکه در محل خلوت در حال پرسه زدن مشکوک که با زیر نظر قراردادن وی مشخص شد که در حال شناسایی خودروها برای سرقت است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: مأموران وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که با همدستی ۲ نفر دیگر در خصوص سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف کرج اعتراف کرد.

وی افزود: مأموران پلیس در کمترین زمان همدستان این سارق را طی ۲ عملیات مختلف دستگیر که در اعترافات خود به ۱۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری لوازم داخل خودرو کشف شد، افزود: تعداد بسیار زیادی از خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده‌اند.

بر اساس گزارش ایرنا، سردار محمدیان، به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت از عموم شهروندان خواست، ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کنند، همچنین وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌های موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

کد خبر 442747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.