تیم دو و میدانی بانوان سپاهان را برای قهرمانی تشکیل داده‌ایم

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان گفت: سال گذشته برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردیم که مقام سوم را به دست آوردیم و موفق شدیم با همان تیم در رقابت‌های بین المللی داخل سالن رتبه دوم را کسب کنیم. دومین سالی است که در لیگ باشگاه‌ها شرکت می‌کنیم و تیم را برای قهرمانی تشکیل دادیم.

فاطمه بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات دو و میدانی، اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور برگزار شده است، این مسابقات در سه مرحله دو روزه در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که یک ماه طول می‌کشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر راهی تهران شده ایم و مسابقات بانوان از فردا _۱۷ شهریور ماه_ آغاز خواهد شد.

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان با بیان اینکه ۲۲ نفر ورزشکار بومی و غیر بومی داریم، تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردیم که مقام سوم را به دست آوردیم و موفق شدیم با همان تیم در رقابت‌های بین المللی داخل سالن رتبه دوم را کسب کنیم.

بهرامی اضافه کرد: دومین سالی است که در لیگ باشگاه‌ها شرکت می‌کنیم و تیم را برای قهرمانی تشکیل دادیم، سعی کردیم ورزشکارانی که رکوردار کشور هستند را به تیم اضافه کنیم.

وی در خصوص ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: لیگ در سه مرحله برگزار می‌شود که قبل از هر مرحله همه ورزشکاران و اعضای کادر فنی باید تست کرونا بدهند و با تأیید کمیته برگزاری مسابقات و کمیته فنی اجازه حضور در رقابت‌ها برای آنها صادر می‌شود.

کد خبر 442739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.