حیدری: در حوزه قطعه‌سازی توانایی کمک به کشورهای دوست را داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در حوزه قطعه‌سازی به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: نیروی زمینی توانمندی و توانایی لازم را دارد که در حوزه قطعه‌سازی بنابر اراده فرمانده معظم کل قوا به کشورهای دوست کمک کند.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سرتیپ کیومرث حیدری صبح یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا نگاه ما به نهضت قطعه‌سازی به عنوان یک مساله بسیار مهم مانند نهضت الهی است.

وی افزود: امروز چرخه دفاعی را براساس ۲۳ رسته مورد نیاز نیروی زمینی تبیین کردیم و توانستیم در حوزه قطعه‌سازی به خودکفایی برسیم و امروز در چرخه دفاع زمینی محتاج بیگانگان نیستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی زمینی توانمندی و توانایی لازم را دارد که در حوزه قطعه‌سازی بنابر اراده فرمانده معظم کل قوا به کشورهای دوست کمک کند.

حیدری درباره روند برگزاری رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی هر سال رزمایش‌های مشترک و تخصصی را جهت ارتقای آمادگی نیروهای خود برگزار می‌کند که در این رزمایش‌ها تاکتیک‌های خاص و سلاح‌های ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی در ادامه به حضور این نیرو، در مرزهای شرق کشور اشاره کرد و افزود: نیروی زمینی در مرزهای غرب و جنوب غرب مستقر بود و از سال گذشته در شمال شرق و شرق نیز مستقر شده به همین دلیل نیازمند بودیم پادگان‌هایی که قابلیت تاکتیکی ویژه داشته دارند را احداث کنیم تا بتوانیم به خوبی از مرزها دفاع کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده نقشه بسیار خوبی برای کل مرز طراحی شده و در سری اول آن احداث ۱۰ پادگان ویژه پیش‌بینی شده است که اولین آن را چند روز پیش افتتاح کردیم و ۹ پادگان دیگر احداث می‌شود.

کد خبر 442719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.