رمپ اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل‌آباد مسدود می‌شود

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: رمپ ورودی اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل‌آباد در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیر هم‌سطح یادگار امام به مدت یک ماه مسدود می‌شود.

به گزارش ایمنا، شیما زرآبادی پور با اشاره مسدود شدن رمپ اتوبان قزوین-زنجان اظهار کرد: در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیر هم‌سطح یادگار امام، رمپ ورودی از اتوبان قزوین-زنجان به جاده اسماعیل‌آباد به طول ۳۵۰ متر از مقابل مجتمع پنجم اسفند تا میدان اسماعیل‌آباد مسدود می‌شود، این انسداد مسیر طبق اعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، در ماه جاری آغاز می‌شود و بازگشایی آن در کمتر از یک ماه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود شدن این مسیر، دو مسیر جایگزین برای دسترسی به شهر در نظر گرفته‌شده که یکی از این آن‌ها از سمت اتوبان به میدان مقابل تالار شهر و دیگری از اتوبان، بعد از مسیر مسدود شده از سمت مجتمع آفتاب درخشان صحرا است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: در حال حاضر برای اجرای فاز نخست این طرح، باند شرقی به طول یک هزار و ۳۰۰ متر مسدود شده و زیرسازی و آسفالت آن در حال انجام است با پایان یافتن و بازگشایی این مسیر نسبت به انسداد مسیر یادشده و اجرای فاز دوم اقدام خواهد شد.

زرآبادی پور یادآور شد: تقاطع غیره مسطح یادگار امام به شکل شبدری کامل با چهار رمپ و چهار لوپ طراحی و برای آن تمام دسترسی‌های لازم در نظر گرفته‌شده است؛ به‌طوری‌که رمپ‌های شمالی ارتباط مسافران از شمال بلوار شهید سلیمانی به سمت تهران و زنجان و همچنین مسافران مسیرهای تهران، قزوین و زنجان به سمت اسماعیل‌آباد را فراهم می‌کنند که این دسترسی به‌ویژه برای استفاده‌کنندگان از ورزشگاه در ایام برگزاری مسابقات مناسب است.

وی تأکید کرد: همچنین رمپ‌های جنوبی، برقرارکننده ارتباط مسافران از زنجان و رشت به سمت دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و یا مرکز شهر قزوین است؛ ضمن اینکه به‌این‌ترتیب امکان انتقال ترافیک از جنوب بلوار شهید سلیمانی به سمت تهران و کرج فراهم خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 442704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.