برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ تقدیم شورا شد

برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ برای بررسی و تصویب، توسط شهردار اصفهان تقدیم شورای شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه دوره زمانی اجرای برنامه اصفهان ۱۴۰۰ در سال جاری به اتمام می‌رسد، جهت استمرار فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده شهر، "برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵" امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر، توسط شهردار اصفهان تقدیم شورا شد.

این برنامه در چهارچوب نظامنامه‌ای مشخص و در نتیجه اقدامات تمام سطوح شهرداری با رویکردهای هدف‌محور و مسئله‌محور با در نظر گرفتن سه رکن اساسی شهر، شهروندان و مدیریت شهری و با استفاده از نظر نخبگان و خبرگان شهر تدوین شده است.

توجه به اسناد بالادستی به‌ویژه سند چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی در افق ۱۴۰۴، سیاست‌های ابلاغی بالادست و سند آمایش و توسعه استان دیگر مزیت این برنامه در مراحل تدوین است همچنین با تحقق برنامه اصفهان ۱۴۰۵ قرار است زیست‌پذیری و رقابت‌پذیری در شهر اصفهان ارتقا یابد.

علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پس از آنکه این برنامه به شورای شهر تقدیم شد، گفت: برنامه پنج‌ساله ششم در کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های شورای شهر بررسی می‌شود بنابراین از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری درخواست می‌کنیم این سند در درگاه‌های اینترنتی مخصوص خود بارگذاری شود تا در دسترس مردم نیز قرار گرفته و شورا از نقطه نظرات شهروندان نیز در فرآیند بررسی استفاده کند.

کد خبر 442702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.