نحوه بازگشایی مدارس به کمیسیون بهداشت مجلس رسید

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به بررسی نحوه بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم پرداخت.

فاطمه محمد بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون بازگشایی مدارس اظهار کرد: دولت باید در مورد نحوه بازگشایی مدارس با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مشورت بیشتری می‌کرد و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش نیز باید هماهنگ عمل می‌کردند.

وی افزود: با توجه به سفرهای اخیر بین استانی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز افزایش یافته و به همین دلیل باید حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس تدابیر مناسبی پیش بینی شده، اما انتظار داریم در استان‌هایی با وضعیت قرمز، مدارس به صورت مجازی برگزار شود.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به بررسی نحوه بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم پرداخت.

گفتنی است، نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و معاونین وزارت آموزش و پرورش است.

کد خبر 442643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.