روزنامه‌های ورزشی ۱۶ شهریور؛ فکری روی نیمکت استقلال؟

بعد از ناکامی نسبی مدیران استقلال در مذاکره با استراماچونی حالا نام محمود فکری برای هدایت این تیم در فصل آینده شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۶ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "استقلال در فکر فکری" مدعی شد با وجود موانع بسیار برای بازگشت استراماچونی به ایران سعادتمند به دنبال محمود فکری رفته است، کسی که با وجود کسب نتایج خوب در نساجی برای انتخاب به عنوان جایگزین استراماچونی برای هواداران استقلال مناسب به نظر نمی‌رسد.

"گل" با عنوان"بنویسید شجاع در سالگرد شش تایی‌ها شش ساله می‌بندد "به اظهارات شجاع خلیل زاده در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، موضوعی که رخ دادن آن در میان عقد قراردادهای یک و دو ساله در ایران امری عجیب به نظر می‌رسد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بازگشت استرا؟ کاری که بگوییم انجام می‌دهیم" به قول مدیر اقتصادی استقلال به هواداران این تیم پرداخت، قولی که تحقق آن روز به روز سخت‌تر به نظر می‌رسد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ترابی رفت علیپور هم می‌رود؟ " به احتمال بالای جدایی علیپور از پرسپولیس پرداخت، اتفاقی که اگر رخ دهد از پرتغال به عنوان مقصد مهاجم گلزن پرسپولیس یاد می‌شود، لیگی که مهدی طارمی در آن به دوران اوج ورزشی خود رسیده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"بازگشت به نقطه صفر" به وضعیت آشفته استقلال در بازار نقل و انتقالات در جذب بازیکن جدید، حفظ بازیکنان تیم فعلی و انتخاب سرمربی این تیم پرداخت، جایی که جدایی فرشید اسماعیلی، کریمی و غفوری محتمل به نظر می‌رسد و هنوز کسی به عنوان سرمربی استقلال معرفی نشده است.

"شوت" با عنوان "اسماعیلی در تراکتور، علیپور در پرتغال" مدعی شد فرشید اسماعیلی با جدایی از استقلال به تراکتور می‌رود و تیم پرتغالی خواهان علیپور ماریتیمو است، تیمی که به ادعای این روزنامه به توافق دو ساله با علیپور نیز رسیده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"شب امتحان" به کار سخت مدیران پرسپولیس برای حفظ بازیکنان این تیم بعد از جذب پنج بازیکن جدید پرداخت، جایی که مدیران این تیم بعد از جدایی ترابی برای ماندن مهره‌هایی مثل بشار رسن و علیپور به آب و آتش بزند.

"صدای سپاهان" با عنوان "یک رقابت شیرین در واحد دفاعی سپاهان" به وضعیت خط دفاعی سپاهان در فصل آینده لیگ برتر پرداخت، جایی که سپاهان بعد از جذب دانیال اسماعیلی فر سعید آقایی را از دست داد، ولی با این وجود به نظر می‌رسد دفاع طلایی پوشان در فصل آینده روزهای خوبی را تجربه می‌کند.

کد خبر 442639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.