گوشی وان پلاس کلوور چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی هوشمند وان پلاس کلوور (OnePlus Clover) با تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکوم و حافظه رم چهار گیگابایتی در فهرست گیگ‌بنچ رویت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چند ماه پیش، وان پلاس از گوشی وان پلاس نورد خود رونمایی کرد که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و قیمت آن نیز ۳۴۹ دلار است، اما به نظر می‌رسد گوشی‌های کلوور وان پلاس (One Plus Clover) با قیمتی کمتر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی نورد در بازار آمریکا عرضه نمی‌شود، اما گوشی کلوور در اختیار کاربران آمریکایی نیز قرار خواهد گرفت.

هفته گذشته اخباری مبنی بر عرضه گوشی وان پلاس کلوور منتشر شده بود. هم اکنون نتایج بنچمارک اطلاعاتی (معیاری برای اندازه گیری و سنجش عملکرد یک قطعه) در مورد گوشی جدید وان پلاس در اختیار ما قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس کلوور به شماره BE2012 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکوم، حافظه رم چهار گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی باشد. این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد.

بر اساس گزارشات اعلام شده، گوشی وان پلاس کلوور دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی و رزولوشن Full HD پلاس است. دوربین سه گانه این گوشی که در پنل پشتی آن تعبیه شده، شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیسکلی است. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز بهره می‌برد.

حسگر اثر انگشت و جک هدفون این محصول در قسمت پشت آن تعبیه شده و قیمت آن ۲۰۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 442630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.