۷۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر داران نیاز است

شهردار داران گفت: ۹۰ درصد خیابان‌های شهر داران به روکش آسفالت نیاز دارد که برای اجرای آن ۷۰ هزار تن قیر با قیمتی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

ابراهیم گوگونانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۹۰ درصد خیابان‌های شهر داران به روکش آسفالت نیاز دارد که برای اجرای آن ۷۰ هزار تن قیر با قیمتی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نیاز است و این در حالی است که بودجه عمرانی شهرداری داران بر مبنای رقم چهار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، لذا انجام این کار در توان شهرداری نیست.

وی افزود: برخی معابر شهر داران ۱۵ سال است که خاکی است، همچنین گذرهایی وجود دارد عرض و طول مشخص ندارد و برای دفع آب‌های سطحی ممکن است خسارتی برای شهروندان به وجود آورد بسیار است.

شهردار داران با بیان اینکه سند راه تحول هر شهری برای توسعه و پیشرفت طرح جامع و تفصیلی است، گفت: اگر نقشه استاندارد جایگاه سی ان جی شهرداری داران ارسال شود پیمانکار پروژه را انتخاب می‌کنیم.

گوگونانی با بیان اینکه ویروس کرونا مراجعات مردمی برای درخواست صدور پروانه ساختمانی را کاهش داده است، گفت: اگر دفتر فنی به سیستم محلی و فناوری اطلاعات روز مجهز شود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا راهکار خوبی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا جمع آوری زباله‌های بیماران کرونایی و نظافت و ضدعفونی معابر و خیابان و مکان‌های عمومی توسط کارگران شهرداری انجام شد، افزود: کارگران شهرداری سربازان مبارزه و مقابله با بیماری کرونا بودند و تقریباً ۶۰ درصد حجم کار را برعهده داشتند، اما هیچ یادی از این گمنامان نشد.

کد خبر 442628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.