آمادگی ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی کرمانشاه برای ارائه خدمات

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: در صورت درخواست والدین ناوگان حمل و نقل دانش آموزی کرمانشاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آمادگی ارائه خدمات را دارد.

سجاد سلیمانی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایمنا، گفت: علیرغم اینکه تاکنون درخواستی از سوی والدین برای انجام سرویس دانش آموزان به این سازمان و پیمانکاران طرف قرارداد مدارس داده نشده، اما بیش از ۴۰۰۰ هزار راننده با ثبت نام در سامانه ملی سپند آمادگی خود را برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی اعلام نموده‌اند.

وی با بیان شرایط موجود متأثر از کرونا ویروس, الزام استفاده از ماسک برای رانندگان سرویس و همچنین دانش آموزان تاکید کرد: به لحاظ حفظ سلامت عمومی فاصله گذاری اجتماعی نیز در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی اجباری است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: با توجه به بررسی صلاحیت فردی و فنی رانندگان فعال در ناوگان دانش آموزی این سازمان، از اولیا درخواست داریم در خصوص انتخاب سرویس حتماً با مدیران مدارس هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی در پایان افزود: از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید گشت‌های نظارتی متشکل از عوامل این سازمان به همراه پلیس راهور در درب مدارس حضور خواهند داشت و نسبت به توقیف خودروهای فاقد مجوز سرویس مدارس و همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام خواهند نمود.

کد خبر 442593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.