افزایش ۱۵ درصدی مسافران اتوبوسرانی مبارکه

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۱۵ درصد به حجم مسافران سازمان اتوبوسرانی اضافه شده است.

داوود ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شست و شو و رفت و روب محوطه مقابل مدارس به صورت ویژه، شست و شوی محوطه مدارس، انجام خط کشی عابرپیاده روبروی مدارس و جمع‌آوری و حمل زباله و نخاله‌های ساختمانی حاصل از تعمیرات مدارس سطح شهر به مناسبت بازگشایی مدارس توسط شهرداری انجام شد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی فعلی به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا زودتر برگزار شد، افزود: شهرداری مبارکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، فضاهای عمومی و بخش‌هایی که شهروندان اعلام کرده بودند را ضدعفونی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه تاکید کرد: تا کنون هیچ ابلاغیه یا مصوبه‌ای در زمینه ضدعفونی مدارس نداشته‌ایم، اما تجهیزات ضد عفونی شامل پمپ و لوازم حفاظت فردی توسط شهرداری مبارکه تهیه شده و تحویل پایگاه‌های بسیج شده و ضد عفونی مدارس نیز توسط بسیجیان انجام خواهد شد.

ایرانپور با بیان اینکه معمولاً با آغاز سال تحصیلی به شمار مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود، ادامه داد: حدود ۱۵ درصد به حجم مسافران سازمان اتوبوسرانی اضافه شده است، بنابراین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با توجه به لزوم مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش‌های شهروندی در دو بخش حضوری و غیرحضوری در این زمینه ارائه می‌شود.

کد خبر 442586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.