سپاهان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران است

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: به خاطر شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازی‌ها را به صورت متمرکز برگزار می‌کنند که مشکلی نیست، اما فدراسیون قانونی گذاشته که تیم‌ها تنها ۱۴ بازیکن می‌توانند همراه خود داشته باشند و این به تیم‌هایی مانند سپاهان که هزینه کردند ضرر می‌رساند.

کامیار طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: امسال باشگاه روی تیم هندبال سرمایه گذاری خوبی کرده است، بازیکنان سال گذشته که بدنه اصلی تیم هستند، حفظ شدند و در پست‌هایی که مشکل داشتیم بازیکن گرفتیم. امیدواریم قهرمانی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: از یازده سالگی بازیکن سپاهان هستم و تمامی رده‌های سنی این باشگاه را طی کردم و در حال حاضر در تیم بزرگسالان فعالیت دارم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با بیان این که امسال قراردادی دوساله امضا کردم، خاطر نشان کرد: سپاهان حرفه‌ای ترین باشگاهی است که در ایران وجود دارد، زیرا باشگاه داری می‌کند و مانند پرسپولیس در یک تیم فوتبال خلاصه نمی‌شود. امکانات و زیر ساخت‌هایی که دارد باعث شده بازیکن تنها به بازی‌ها فکر کند و سمت حواشی نرود.

طاهری در خصوص گروهی که سپاهان در آن قرار گرفته، تصریح کرد: گروه دو که در آن قرار داریم قوی‌تر از گروه یک است، اما تیمی که بخواهد قهرمان شود باید تمامی بازی‌ها را پیروز شود. مسابقه اول ما با طبس است که بازیکنان خوبی گرفته و زود تر از سایر تیم‌ها تمریناتش را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم هندبال سپاهان پدرم است، گفت: خیلی خوشحالم که محسن طاهری پدرم است، سختگیری‌هایی که به من می‌شود بیشتر از سایر بازیکنان است، ولی هرچه سختگیری بیشتر باشد، پیشرفت هم بیشتر است.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با برگزاری مسابقات با وجود شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اگر ورزش برگزار نشود، دیگر شغل‌ها هم نباید کار کنند زیرا ورزشکاران از راه فعالیت ورزشی امرار معاش می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مسابقات بهتر از برگزار نشدن آن است. در کشورهای اروپایی و آمریکایی ورزش‌ها حتی با تعداد کم تماشاگر انجام می‌شود.

طاهری با بیان اینکه زمانی که در تیم سپاهان بودم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه بود و عملکرد خوبی داشت، تصریح کرد: خوشحالم که این مدیرعامل به سپاهان بازگشته است زیرا می‌تواند به رشد و پیشرفت آن کمک کند. امیدوارم این باشگاه به جایگاه واقعی خود در فوتبال و دیگر رشته‌ها برسد، امسال تیم‌ها خوب بسته شدند که اگر فوتبال هم تیم خوبی ببندد نتایج خوبی برای این باشگاه به دست می‌آید.

وی در خصوص نتایج مسابقات، خاطر نشان کرد: نتیجه بازی‌ها مشخص نیست، امکان دارد یک تیم خیلی قوی باشد و با تمام شایستگی که دارد بازی خود را وا گذار کند. امیدواری زیادی به صعود داریم و سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان قهرمانی را دست آوریم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: به خاطر شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازی‌ها را به صورت متمرکز برگزار می‌کنند که مشکلی نیست، اما فدراسیون قانونی گذاشته که تیم‌ها تنها ۱۴ بازیکن می‌توانند همراه خود داشته باشند و این به تیم‌هایی مانند سپاهان که هزینه کردند ضرر می‌رساند. مسابقات فشرده برگزار می‌شود و احتمال آسیب دیدگی بالاست اگر بازیکنان بیشتری بتوانند روی نیمکت باشند خیلی بهتر است.

کد خبر 442583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.