ایجاد بانک اطلاعات املاک شهرداری قزوین/ضدعفونی مدارس ایذه

در این بسته خبری از تدوین طرح جامع گردشگری بندرکیاشهر تا برگزاری جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری رودهن و تحول گردشگری شهری سمنان با احیای باغ راه‌ها را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اولویت شهرداری شهرکرد توسعه متوازن شهر است

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: اجرای عدالت اجتماعی و توسعه متوازن شهری در برنامه ۵ ساله پیش‌بینی و در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

برگزاری جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری رودهن

جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری رودهن به منظور جذب سرمایه گذار و طرح‌های پیشنهادی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، امیری شهردار و دیگر اعضا کمیسیون در محل دفتر شهردار برگزار شد.

تدوین طرح جامع گردشگری بندر کیاشهر

عبدالرضا سلیمانی، شهردار بندر کیاشهر با تاکید بر اینکه از کلیه سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح‌های اقتصادی، گردشگری و توریستی در این منطقه حمایت می‌شود، گفت: به منظور تحقق این امر طرح جامع گردشگری، توریستی بندر کیاشهر در دست اقدام قرار دارد.

تحول گردشگری شهری سمنان با احیای باغ راه‌ها

محمدحسن طالبیان، معاون میراث وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حمایت و تمجید از فعالیت‌ها و اقدامات میراثی شهرداری سمنان گفت: محور توسعه مرکز تاریخی این شهر به سوی انسان محوری حرکت می‌کند که این در جای خود قابل تقدیر است.

آغاز عملیات تعریض ضلع غربی بلوار ساحلی سنندج

در راستای روان‌سازی ترافیک، ایمن سازی مسیر تردد و سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه عملیات تعریض یک و نیم کیلومتری ضلع غربی بلوار ساحلی آغاز شد.

راه اندازی بانک اطلاعات املاک شهرداری قزوین مبتنی بر GIS

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین بر شفاف سازی املاک شهرداری تاکید کرد و گفت: استانداردسازی و بهبود فرایند جمع آوری و به هنگام سازی داده‌های ممیزی املاک شهری، با استفاده از سامانه اطلاعات مکانی و بر مبنای استانداردهای مکانی ISO و ممیزی املاک شهری از جمله فعالیت‌های شهرداری به منظور جمع آوری و به هنگام سازی پایگاه اطلاعات توصیفی و مکانی املاک شهری محسوب می‌شود.

ضدعفونی مدارس ایذه با کمک شهرداری

تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان ایذه برای آغاز سال تحصیلی جدید با کمک شهرداری و عوامل مدرسه ضدعفونی و گندزدایی شدند.

اختصاص ۶۷ میلیارد تومان به خدمات شهری مسکن مهر بروجرد

سیروس پاپی، معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری بروجرد گفت: از سال ۹۴ تاکنون، شهرداری مبلغی در حدود ۶۷ میلیارد تومان را برای جمع‌آوری زباله، اصلاح هندسی برخی از میدان‌های شهرک و خدمات‌دهی در حوزه‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی مسکن مهر صرف کرده است.

کد خبر 442564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.