روزانه ۱۵۰ کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی بستری می‌شوند

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: روزانه به طور متوسط ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری می‌شوند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل آفریده، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، تا ساعت ۱۲ ظهر امروز (شنبه) ۴۳ هزار و ۵۸۵ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان سازمان تأمین اجتماعی (در مجموع) بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز هزار و ۱۵۰ نفر در این بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: در استان تهران ۳۴۰ نفر، در استان اصفهان ۱۴۰ نفر، در استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و البرز نیز به ترتیب ۹۵، ۸۰ و ۶۰ نفر بستری هستند.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: برخی استان‌ها همچون ایلام، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و کاشان نیز فاقد بیمار بستری مبتلا به کرونا در مراکز بهداشت و درمان تأمین اجتماعی است.

وی رعایت اصول بهداشتی به منظور مقابله با کرونا توسط شهروندان و همچنین برگزاری مراسم عزاداری محرم در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب مدیریت نسبی شیوع بیماری، روند ابتلاء و بستری شد.

آفریده تصریح کرد: اکنون روزانه به طور متوسط ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹ نیز از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی ترخیص می‌شوند و میانگین اقامت این بیماران برابر با ۵.۱۸ درصد است.

به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: روزانه به طور متوسط ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر (بیمار مبتلا به کرونا) در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری می‌شوند که این تعداد در بخش آی سی یو بیشتر و فارغ از تعداد مراجعان (مبتلا به کووید ۱۹) است، همچنین شماری از بیماران در قرنطینه خانگی، تحت نظارت و حمایت پزشکان با مصرف دارو معالجه می‌شوند.

کد خبر 442561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.