روزنامه فوتبال اصفهان 15 شهریور؛ تاکید رئیس کارخانه ذوب آهن به ادامه مدیرعاملی محمدی

پانصد و چهل و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "خیال هواداران سپاهان راحت، محبی همچنان در ارتش زرد" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به تداوم حضور محبی در سپاهان دارد. محمد محبی، وینگر سپاهان که به دلیل درخشش در فصل گذشته لیگ برتر مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته بود، تصمیم گرفته تا فعالیت حرفه‌ای خود را در سپاهان ادامه دهد.

"تاکید رئیس کارخانه ذوب آهن به ادامه مدیرعاملی محمدی" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به ادعای یک خبرگزاری در مورد تاکید مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در مورد ادامه همکاری این باشگاه با محمدی دارد. خبرگزاری میزان ادعا کرد یزدی زاده، رئیس کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تاکید ویژه‌ای روی بازگشت و ادامه حضور جواد محمدی در این باشگاه به عنوان مدیرعامل دارد.

"به سپاهان بزرگ آمده‌ام و خیلی خوشحالم" عنوان پایانی این روزنامه است که به صحبت‌های محمد نژاد مهدی، بازیکن جدید سپاهان پرداخته است. مدافع جدید سپاهان از چگونگی پیوستن به تیم سپاهان پس از ۵ سال حضور مداوم در تیم سبزپوش اصفهانی صحبت کرده است. او گفته چندین پیشنهاد خوب داشتم ولی از باشگاه سپاهان تماس گرفته و پیشنهاد حضور در سپاهان را دادند. در این رابطه با خانواده‌ام مشورت و پس از مذاکرات با سپاهان به توافق رسیدم. خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی مثل سپاهان پیوسته‌ام.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 442552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.