تقدیر وزیر دفاع از خانواده شهدای سلامت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اهداء لوح تقدیر به خانواده شهدای سلامت گفت: شهدای سلامت همانند شهدای دفاع مقدس از امنیت و آسایش مردم پاسداری کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه با پاسداشت زحمات و تلاش شهدای سلامت ایران اسلامی اظهار کرد: شهدای سلامت با ازخودگذشتگی مثال‌زدنی و ایثار، جان خود که برگرفته از مکتب سرخ شهادت و راه اباعبدالله و یاران با وفایش است بوده، جانانه و بدون کمترین درنگی به مقابله با ویروس منحوس کرونا شتافته و جلوی انتشار بیشتر آن را گرفتند تا مردم عزیزمان در رفاه و آسایش زندگی کنند.

وی با بیان اینکه شهدای سلامت با شهدای جنگ تحمیلی به سبب اجرای رسالت خود تفاوتی ندارند، افزود: این عزیزان همچون شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس برای امنیت و آسایش این مرز و بوم فداکاری کردند و مردم ایران تا ابد قدردان این عزیزان خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: یاد و خاطره عزیزانی که در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همت خویش را به‌کار گرفته و در شرایط سخت کنونی که ویروس منحوس کرونا بر جامعه سایه افکنده، مجدانه تا سرحد جان، طبیبانی پاک نهاد و نیکو سرشت که عاشقانه به مردم مهر می‌ورزیدند و با همت و تلاش، سعه صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق، درد و رنج را ازجسم و روح دردمندان می‌زدودند.

کد خبر 442534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.