بیش از ۵۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان در زندان‌های اصفهان انجام شد

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: با حضور گروه جهادی منتظران ظهور بیش از پانصد تن از مددجویان زندان‌های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند که از نظر ارزش ریالی معادل۵۵۰ میلیون تومان خدمات رایگان ارائه شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، محمود ضیایی فرد با حضور گروه جهادی منتظران ظهور بیش از پانصد تن از مددجویان زندان‌های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در راستای دعوت رئیس سازمان زندان‌های کشور از گروه‌های جهادی جهت حضور در زندان‌ها، گروه‌های مختلفی از جمله روحانیون به منظور تبلیغ و گروه جهادی منتظران ظهور از استان تهران در اصفهان حضور یافتند و به انجام خدمات دندانپزشکی رایگان دندانپزشکی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی پرداختند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: این گروه با حضور سه روزه خود در این استان در زندان‌های مرکزی، نسوان و کانون اصلاح و تربیت حضور یافته و در راستای معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان فعالیت و حدود پانصد خدمت دندانپزشکی به مددجویان ارائه دادند و مددجویان زندانی با تلاش این گروه به صورت رایگان خدمات مربوطه را دریافت کردند.

وی در ادامه افزود: جهت توسعه فعالیت‌های مذهبی، قرآنی فرهنگی، هنری، و خدمات دیگری همچون خدمات بهداشتی و درمانی، دندانپزشکی، چشم پزشکی نیازمند حضور خیرین و گروه‌های جهادی هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد این حضور باشیم.

دکتر جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور نیز اظهار کرد: این گروه طی بیست سال فعالیت خود خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم کشور داشته است و در سال جاری پس از اعلام ریاست قوه قضائیه مبنی بر حضور گروه‌های مردمی و جهادی در زندان‌ها و دعوت ریاست سازمان زندان‌های کشور در این خصوص طی د و ماه گذشته در زندان‌های استان تهران خدمات لازم را ارائه کرده و در اولین سفر استانی نیز استان اصفهان را انتخاب کردند.

وی گفت: این گروه با حضور ۲۵ نفر از پزشکان و متخصصان دندانپزشکی از استان‌های تهران، همدان، لرستان، اصفهان به مدت سه روز در استان اصفهان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند.

عادلی با اشاره به اینکه تمام وسایل مورد نیاز از تهران به اصفهان حمل شده، اضافه کرد: در مدت حضور در استان اصفهان زندانیانی که نیاز به انواع خدمات دندانپزشکی دارند، مورد معاینه قرار گرفته و مشکلات دندانپزشکی آنها حل شده و خوشبختانه حدود پانصد خدمت دندانپزشکی به مددجویان ارائه شده که از نظر ریالی بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان خدمات رایگان دریافت کرده‌اند.

کد خبر 442516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.