اعمال قانون هوشمند خودروهای متخلف در مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اعمال قانون خودروهای متخلف در تقاطع بلوار خادم الشریعه و بزرگراه آزادی به صورت هوشمند خبر داد.

به گزارش ایمنا، هادی عطارزاده طوسی، اظهار کرد: پیرو هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهور از این پس در تقاطع بلوار خادم‌الشریعه و بزرگراه آزادی ثبت تخلف توسط دوربین‌های نظارتی انجام و توسط پلیس راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهد شد.

وی افزود: در صورت بروز تخلف در این مسیر، نظیر پارک دوبل، پارک در ایستگاه اتوبوس و تاکسی و پارک در محل غیر مجاز با استفاده از دوربین نظارتی پلاک خودروی متخلف، ثبت و جریمه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این اقدام در راستای روان سازی ترافیکی و پیشگیری از بروز تصادفات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد مسیر ویژه دوچرخه خیابان ملاصدرای مشهد در مرحله تصویب طرح است تا از اواسط مردادماه سال‌جاری آغاز و در پاییز به بهره‌برداری برسد، گفت: طول مسیر خیابان ملاصدرا حدفاصل خیابان کوه سنگی تا خیابان احمدآباد حدود یک‌هزار متر است که بهسازی پیاده رو و مسیر دوچرخه در آن احداث می‌شود.

عطارزاده طوسی از اجرای مسیر ویژه دوچرخه در خیابان طبرسی شمالی خبر داد و گفت: در این خیابان حدفاصل میدان فجر تا طبرسی ۴۳ مسیر ویژه دوچرخه احداث خواهد شد.

کد خبر 442504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.