سپاهان در گروه سختی قرار گرفته است/ طاهری یک مربی فوق‌العاده است

کاپیتان تیم هندبال سپاهان گفت: گروهی که سپاهان در آن قرار دارد سنگین و گروه دیگر راحت است که با هم قابل مقایسه نیستند، در گروه اول کازرون با چند تیمی که هیچ ادعایی ندارند هم گروهی شده است. اگر قرعه کشی شده که بحثی نیست، اما اگر به صورت چیدمان باشد خنده‌دار است و بازی‌ها یک طرفه پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات هندبال آقایان در حالی از _۲۸ شهریور ماه_ آغاز می‌شود که قرعه کشی این رقابت‌ها چهارشنبه _۱۲ شهریور ماه_ انجام شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. سپاهان که با جذب چند بازیکن تیم را برای قهرمانی تشکیل داده، در یک گروه سخت با حضور کیمیا کاشت کردستان، صنعت مس کرمان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت قرار گرفته است.

خبرنگار ایمنا با کاپیتان تیم هندبال سپاهان سعید پور قاسمی گفت و گویی انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

وضعیت تیم هندبال سپاهان به چه شکل است؟

سال چهارمی است که در سپاهان حضور دارم، امیدوارم با حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه روند رو به رشدی داشته باشیم. یک ماه است که تمرینات را با انجام تست‌های کرونا و پروتکل‌های بهداشتی شروع کردیم، طبق گفته فدراسیون قرار است مسابقات ۲۸ شهریور برگزار شود. شاکله تیم مانند سال گذشته است، اما چند بازیکن غیربومی و ملی‌پوش جذب کردیم تا در کنار بچه‌های اصفهان به قهرمانی دست پیدا کنیم.

محسن طاهری را به عنوان سرمربی تیم چطور می‌بینی؟

محسن طاهری از لحاظ رفتاری، اخلاقی و شخصیتی یک مربی فوق العاده است. کنار این مربی بازی کردم مرد بسیار شریف، محترم و روانشناس خوبی است که بار فنی خوبی دارد و از بازیکنان به صورت دوستانه بازی می‌گیرد. بازیکنان وقتی شخصیت و کارهای این مربی را می‌بینند با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند و همه از حضور او راضی هستند.

تیم‌هایی که با سپاهان در یک گروه قرار گرفته‌اند، مدعی قهرمانی هستند؟

در گروه دوم فراز بام خائیز دهدشت هرسال مدعی کسب سهمیه است، زغال‌سنگ طبس هزینه خوبی کرده و بازیکنان قدرتمندی گرفته است، مس کرمان هم مدعی قهرمانی است، اما در گروه اول پرسپولیس بهبهان و پارس نوژای قم تازه به لیگ برتر آمدند، ذوب آهن تنها سه بازیکن مطرح دارد و این تیم زمانی بسته شد که همه بازیکنان خوب قرارداد بسته بودند، زاگرس اسلام آباد هنوز تمرینات را شروع نکرده است، ستارگان دشتستان هم سال گذشته برای بقا می‌جنگید و تنها کازرون است که در این گروه تیم خوبی دارد.

نظر شما راجع به قرعه کشی لیگ برتر هندبال چیست؟

گروهی که سپاهان در آن قرار دارد سنگین و گروه دیگر راحت است که با هم قابل مقایسه نیستند، در گروه اول کازرون با چند تیمی که هیچ ادعایی ندارند هم‌گروهی شده است. اگر قرعه‌کشی شده که بحثی نیست، اما اگر به صورت چیدمان باشد خنده‌دار است و بازی‌ها یک طرفه پیش خواهد رفت. اگر قرار بود مسابقات به صورت مجتمع باشد بازی‌ها مانند لیگ برگزار می‌شد و تیم‌ها ۱۰ روز در یک شهر می‌ماندند و چهار بازی انجام می‌شد.

مدت زمان قراردادها در سپاهان چند سال است؟

امسال حدود ۸۰ درصد بازیکنان سپاهان قرارداد دو ساله امضا کردند، اما من و برخی دیگر یک ساله بستیم. یک سری بازیکنان جوان هستند که باشگاه روی آنها سرمایه گذاری می‌کند ولی بعضی‌ها هم می‌خواهند آزاد باشند مانند من که دوست ندارم گیر جایی باشم هر چند سپاهان خانه من است و هر سال به عنوان اولین بازیکن با این تیم قرارداد می بندم.

حرف آخر؟

امیدواریم امسال لیگ خوبی داشته باشیم و تماشاگران حضور داشته باشند زیرا بدون آنها روحیه ورزش خوب نیست. اگر بازتاب رسانه‌ای هندبال بیشتر شود باعث پیشرفت این رشته خواهد شد.

کد خبر 442499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.