آغاز انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد از امروز

زمان و نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه مند به انتخاب رشته / محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از روز یکشنبه، ۱۶ شهریورماه جاری تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۵ شهریورماه با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع انتخاب رشته از طریق سامانه فوق منتشر و در اختیار داوطلبان قرارخواهد گرفت.

آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز شنبه ۱۵ شهریور به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کنند. انتخاب رشته برای داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به طور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

کد خبر 442488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.