پیشرفت ۱۵ درصدی عملیات عمرانی مسیر ویژه اتوبوس در خیابان هشت بهشت غربی

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با اتمام عملیات کف‌سازی خط ویژه اتوبوس ضلع جنوبی هشت بهشت غربی حدفاصل خیابان‌های بزرگمهرتا گلزار، عملیات آسفالت‌برداری این مسیر حدفاصل ملک تا گلزار آغاز شد.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل وجود مراکز پزشکی و توقف خودرویی در ضلع جنوبی خیابان هشت بهشت غربی حدفاصل خیابان‌های گلزار تا بزرگمهر عملیات عمرانی این محدوده با سختی به اتمام رسید.

وی افزود: عملیات آسفالت برداری فاز بعدی حدفاصل خیابان ملک تا خیابان گلزار در دست اقدام است که با هزینه ۳۴ میلیارد ریالی به پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه‌کرد ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی پروژه ساماندهی گذر میرعماد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته عملیات کف‌سازی و ایجاد سقف طاق و چشمه‌ای در گذر میرعماد انجام شده است، عملیات کف‌سازی بخش جدید به طول ۳۸۰ متر در فعالیت‌های عمرانی این منطقه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آسفالت‌برداری و زیرسازی این گذر انجام شده و عملیات اجرایی پیاده‌روهای جانبی به همراه بلوک فرش و عملیات سنگ فرش میانی آن با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

کارگر با اشاره به پروژه تاریخی، گردشگری میدان تا میدان، گفت: مسیر بازار بزرگ اصفهان از میدان امام (ره) تا میدان امام علی (ع) به دلیل تاریخی بودن آن از ظرفیت جذب گردشگر داخلی و خارجی برخوردار است، بدین منظور عملیات آسفالت‌برداری مسیر در بخش‌های ۵۰ متر به ۵۰ متر انجام شد و پس از حفر کانال‌های ناکش زیرسازی و سنگفرش شده است.

وی افزود: در طول مسیر ۹۵۰ متر این پروژه سقف‌های آن سبک‌سازی و پس از ایزولاسیون آجر فرش روی بام انجام شد و در زیر سقف عملیات دوده زدایی انجام شده همچنین به دلیل ریزش دیواره‌ها، عملیات مرمت و نوسازی دیواره‌ها در دست اجراست.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات ساماندهی گذر تاریخی میدان تا میدان، هزینه ۸۰ میلیارد ریالی در بر دارد.

کد خبر 442485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.