۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
منطقه ۱۲ کارگاه عمرانی شهر اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این منطقه به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: این منطقه با وجود تمام مشکلات اقتصادی در حال اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در محلات مختلف است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی در سطح محلات باعث رشد فرهنگ و ایجاد ارزش افزوده برای اهالی آن محله می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲، افزود: یکی از این پروژه‌ها احداث مجموعه فرهنگی دکتر کتابی در محله شهرک کوثر است که برای اجرای آن ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات خیابان‌سازی خیابان آرمان در محله ناصر خسرو و مفتح به آزادگان با اعتباری معادل ۳۸۸ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: خیابان‌سازی ادامه خیابان محمد باقر حکیم شهرک نگین نیز در حال اجراست و ۶۶ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: خیابان‌سازی فرعی نهم در خیابان رباط سوم، احداث ساخت مجموعه توانمندسازی بانوان بانو امامی در محله امین، احداث مجموعه خانه ورزش امین آباد، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر مظاهری در شهرک مهدیه و پایانه مسافربری عاشق آباد را از دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری برشمرد.

باقری خبر از کلنگ‌زنی خیابان موازی حکمت در شهرک نگین داد و گفت: برای اجرا و احداث این خیابان ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه احداث باند شمالی شهرک مهدیه با ۴۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در دستور کار است، گفت: پیاده‌روهای خیابان‌های اصلی ملک شهر نیز با صرف یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال ساماندهی می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: از دیگر پروژه‌های در حال اجرای منطقه ۱۲ می‌توان به خیابان‌سازی اتصال شهرک مهدیه به خیابان مینو، مناسب‌سازی معابر و پارک‌های سطح منطقه، نوسازی پیاده‌روهای شهرک مهدیه، اجرای طرح پیرایش شهری، بهسازی مراکز فرهنگی سطح منطقه، پیاده‌روسازی معابر شهرک کوثر و بهسازی سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه نیز در حال اجراست تا شهروندان ترددی آرام و ایمن را تجربه کنند.

کد خبر 442476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.