روزنامه‌های ورزشی ۱۵ شهریور؛ حمل جام با تراکتور

سرانجام تراکتور تراکتور با قهرمانی در جام حذفی ایران جواب سرمایه گذاری‌های عظیم خود در سالیان اخیر را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۵ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کی بهتون پول داده این موقع شب بیاین فرودگاه؟!" به اظهارات فرهاد مجیدی بعد از دعوا شدید بین بازیکنان استقلال و چند نفر از هواداران این تیم در فرودگاه پرداخت، اتفاقی که می‌تواند منجر به محرومیت چند ماهه دانشگر، اسماعیلی و چشمی شود.

"گل" با عنوان"سعادتمند امروز استعفا می‌دهد؟ " مدعی شد وزیر ورزش و جوانان از برخی اقدامات سعادتمند شاکی است و این موضوع شاید منجر به استعفا او شود، البته که شب گذشته بعد از انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفا سعادتمند این موضوع تکذیب شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "سناریو تکراری پیش فصل برای استقلال؟ " به وضعیت قرمز در اردوی استقلال در پیش فصل پرداخت، جایی که حتی ماندن ستاره‌هایی نظیر علی کریمی و وریا غفوری در هاله‌ای از ابهام است و این تیم نیز فعلاً سرمربی ندارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "تمدید قرارداد رسن ۱۳ میلیارد آب می‌خورد" به مبلغ پیشنهادی بشار رسن برای ماندن در پرسپولیس پرداخت، مبلغی که بعید به نظر می‌رسد پرسپولیس توان تأمین آن را داشته باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"بازگشت استراماچونی با قدرت فراقانونی؟ " به مخالفت سازمان لیگ با بازگشت استراماچونی به استقلال پرداخت، مخالفتی من شاید بازگشت مرد ایتالیایی به ایران را به طور کلی تعلیق کند.

"شوت" با عنوان "حمل جام با تراکتور" به قهرمانی تراکتور در جام حذفی کشور پرداخت، قهرمانی که آنها را به طور مستقیم به نماینده ایران در لیگ قهرمانان سال آینده تبدیل کرد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"چی‌شد دلت خواست" به کری خوانی برای استقلال پرداخت، کری خوانی که به منظور شکست آنها در فینال جام حذفی است، جامی که سال گذشته همین پرسپولیس موفق به فتح آن شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "ساکت این طلسم را هم می‌شکند" به موضوع عدم استفاده از بازیکنان دهه ۸۰ و ۹۰ سپاهان روی نیمکت این تیم در سالیان گذشته پرداخت، موضوعی که به نظر می‌رسد با انتخاب احتمالی محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان به پایان می‌رسد.

کد خبر 442458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    استقلال قهرمان نشد خدامیدونه حقش نبود