اجرای طرح‌های ترافیکی متناسب با بافت شهری در آستارا

شهردار بندر آستارا گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی متناسب با بافت شهر مرزی آستارا برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و گردشگران بسیار لازم و ضروری است.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح‌های ترافیکی بسیار خوبی توسط کارشناسان عمران شهرداری طراحی و در دست اقدام است که در آینده تردد شهروندان و مسافران ورودی به شهر گردش پذیر آستارا بسیار تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته توسط شهرداری آستارا جهت کاهش ترافیک در سطح شهر اقدامات خوبی  شده است، افزود: تعریض پل مرداب در خیابان امام خمینی (ره) یکی از اقدامات مهم عمرانی شهرداری بود که باعث کاهش ترافیک و روان شدن عبور و مرور خودروها در این خیابان پر تردد شده است.

شهردار آستارا با بیان اینکه در این مدت، انتهای کوچه پنجم رستمیان به طرف جاده کمربندی بازگشایی شده است، ادامه داد: مسیر باند کندرو در شهرک عباس آباد به طول یکصد متر زیرسازی شد ، ساختمان پایش تصویری در محوطه شهرداری بازسازی شده و اتاقک پلیس در تقاطع بازار ماهی فروشان احداث شده است.

معیتی عنوان کرد: اصلاح هندسی تقاطع بلوار امام حسین (ع) و خیابان ۲۵ متری شهرک عباس آباد شامل جدول کاری، ایجاد فضای سبز و آسفالت، اصلاح طرح هندسی فلکه شهید رجایی، رفیوژ وسط در خیابان مرزداران جهت ساماندهی و کنترل ترافیک معابر اطراف پایانه مسافری گمرک به طول ۲۴۰ متر از دیگر اقدامات مهم شهرداری در این مدت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث میدان در تقاطع بلوار معاد و خیابان شهید رستمیان ، تهیه و نصب تعداد ۲۲۰ عدد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و راهنمای مسیر شامل علائم ترافیکی و چراغ‌های چشمک زن در معابر سطح شهر انجام شده است.

به گزارش ایمنا، بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 442450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.