آمادگی کامل شهر اصفهان برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان

شهردار اصفهان گفت: شهر برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان آمادگی کامل دارد و آن‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت خود و دیگران مراقبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۵ شهریورماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به ویژه به دانش آموزان و معلمان، اظهار کرد: امسال سال تحصیلی جدید به دلیل شرایط کرونا بسیار ویژه آغاز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: آغاز متفاوت سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های آموزشی با خلاقیت مدیران و به ویژه توجه معلمان همچنین برنامه‌ریزی دقیق شورای آموزش و پرورش، زمینه آرامش را برای دانش‌آموزان و خانواده آنها فراهم کند.

شهردار اصفهان افزود: شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار سخت است از این رو فعالیت هفته نخست مدارس شهر اصفهان به صورت مجازی است، اما برای گرامیداشت این روز طبق روال هر سال روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه ۹۹ با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس پلیس راهور استان، آئین آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر اصفهان برگزار شد و فرمان آغاز فعالیت‌های ستاد مهر صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه شهر برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: حوزه حمل و نقل شهری به ویژه مترو و اتوبوس با تمام امکانات آماده خدمات رسانی به معلمان، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان است تا خللی در امر آموزش ایجاد نشود.

نوروزی از دانش آموزان و دانشجویان درخواست کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، از شرایط فعلی درک عمیق داشته باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت خود و دیگران مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان شهر و کشور هستند، گفت: تلاش ما ساختن فردایی بهتر برای آینده سازان جامعه است و امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها به خوبی اجرا شود تا دانش آموزان و دانشجویان در شرایط آرام و مطلوب به فراگیری و آموختن بپردازند.

کد خبر 442448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.