مشکل تامین نیروی انسانی در سال جدید نداریم

معاون ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت: در شرایط موجود برای تأمین نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید مشکلی نداریم و دانش آموزان بابت کمبود معلمان برای کلاس درس نگرانی نداشته باشند.

رضوان حکیم زاده ابیانه معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در آخرین جلسه‌ای که با مسئولان وزارت بهداشت و درمان برگزار شد نظر مسؤولان وزارت آموزش و پرورش بر این بود که با توجه به آسیب‌های روحی، روانی و دوری از مدرسه که دانش آموزان متحمل می‌شوند مدارس از روز شنبه ۱۵ شهریورماه بازگشایی شوند و تصمیم گرفته شد که مدارس با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی بازگشایی شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان در کلاس‌های پر جمعیت به‌صورت گروه‌بندی حاضر خواهند شد، افزود: در مناطق روستایی، عشایری و مدارس کم‌جمعیت که زیر پنجاه نفر هستند روند تحصیل و دایر بودن کلاس‌ها ادامه خواهد داشت و مدارس تعطیل نخواهند بود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رونمایی از نسخه دوم شبکه شاد گفت: نسخه دوم شبکه شاد دارای امکانات جدید از جمله قابلیت آزمون سازی، ارائه تکلیف و گزارش به خانواده‌ها از روند تحصیلی دانش آموزان است.

حکیم زاده اظهار کرد: در مناطق دوردست که دانش آموزان و معلمان به فناوری‌های مجازی دسترسی ندارند، تلویزیون به عنوان بستر اصلی آموزش خواهد بود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر و در شرایط موجود برای تأمین نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید مشکلی نداریم و دانش آموزان بابت کمبود معلمان برای کلاس درس نگرانی نداشته باشند.

کد خبر 442423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.