اخذ رضایت‌نامه قبول مسئولیت سلامت دانش‌آموز تخلف است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اخذ هرگونه رضایت نامه و تعهدنامه مبنی بر قبول مسئولیت سلامت دانش‌آموز و حضور آن در مدرسه تخلف است.

محمدرضا ناظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص انتشار برخی تصاویر از فرم رضایت‌نامه مدارس مبنی بر قبول مسئولیت سلامتی دانش‌آموز توسط والدین، اظهار کرد: نباید هیچ تعهدنامه و رضایت‌نامه‌ای مبنی بر حضور دانش آموزان در مدرسه و بحث‌های سلامتی آنها گرفته شود و اگر مدرسه‌ای این کار را کرده مرتکب تخلف شده است.

وی با بیان اینکه بنا بر اعلام قبلی، حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس الزامی نیست، افزود: تا وقتی دانشگاه علوم‌پزشکی وضعیت شیوع بیماری در اصفهان را پرخطر اعلام کند، غیر اجبار بودن حضوری دانش آموزان استمرار خواهد داشت.

بیمه دانش‌آموزی تنها حمایتگر دانش آموزان در برابر کرونا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به اینکه چه حمایت‌هایی از دانش آموزان مبتلا به کرونا انجام می‌شود، تصریح کرد: فعلاً در این خصوص تصمیمی گرفته نشده و همان بیمه دانش آموزی در این بخش به دانش آموزان کمک می‌کند و حمایتی فراتر از گذشته در خصوص کمک به دانش آموزی که در مدت زمان مدارس به کرونا مبتلا می‌شود، دیده نشده است و این امر باید از سمت وزارت آموزش و پرورش پیگیری شود.

وی در خصوص اجبار به حضور دانش آموزان در مدارس، تاکید کرد: اجبار به حضور در مدارس در تمام پایه‌ها ازجمله پایه‌های ابتدایی در تمامی مناطق تخلف محسوب شده و قابل پیگیری است.

کد خبر 442420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.