تغییرات حمل و نقل عمومی برای ایمنی بازگشایی مدارس انگلستان

مقامات محلی پایتخت انگلستان با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، متعهد شده‌اند تمام اقدامات لازم را جهت حفظ ایمنی دانش‌آموزان و معلمان در پیش گیرند؛ در این راستا، توجه به تامین امنیت تردد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کارکنان ترابری شهری لندن اعلام کرده‌اند که به منظور تامین امنیت خاطر والدین از ایمنی داشتن فرزندان خود در شرایط غیر قابل پیش‌بینی دوران کرونا، تغییرات چشمگیری در سیستم حمل و نقل شهر ایجاد خواهند کرد. تغییرات جدید ضمن اینکه کودکان را از آلوده شدن به بیماری کووید -۱۹ در امان نگه می‌دارد، پیروی از قوانین اعمال شده در حین سفر با وسایل نقلیه عمومی را برای آن‌ها تسهیل خواهد کرد. مهم‌تر از همه اینکه رعایت فاصله اجتماعی به طور جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه به دانش‌آموزان اجازه داده نخواهد شد در مسیر سفر خود به سمت مدرسه یا منزل در نزدیکی دوستان خود بنشینند.

در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در سراسر پایتخت انگلیس سکونت دارند و به همین دلیل مقامات شهری تصمیم گرفته‌اند ظرفیت حمل و نقل عمومی شهر را به طور قابل توجهی افزایش دهند تا تمام شهروندان به ویژه دانش‌آموزان با حفظ رعایت استاندارد از سایرین، خود را به مقصد برسانند. در این راستا قرار است از اول ماه سپتامبر تا پایان اکتبر، تعداد ۲۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر تردد دانش‌آموزان افزوده شود. علاوه بر این بسیاری از اتوبوس‌های قدیمی شهر در مسیر مدارس سرویس دهی می‌کنند تا رفت و آمد دانش‌آموزان با فاصله معین از هم صورت گیرد.

تمام اتوبوس‌هایی که قرار است در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد، با رنگ‌آمیزی از سایر وسایل حمل و نقل عمومی متمایز خواهد شد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی به مسیرهای تردد اتوبوس‌ها اضافه خواهد شد تا دانش‌آموزان به نزدیک‌ترین ایستگاه در محل زندگی خود دسترسی داشته باشند و از طی کردن فاصله طولانی توسط آن‌ها برای رسیدن به منزل و در نتیجه احتمال افزایش ابتلا به ویروس خودداری شود.

کد خبر 442413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.