استفاده از ۸ حلقه چاه برای آبیاری فضای سبز منطقه سه

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: میانگین مصرف آب فضای سبز در ماه‌های گرم سال یعنی تیر، مرداد و شهریور حدود ۱۴۶ هزار مترمکعب است که در این خصوص هشت حلقه چاه آب از ۴۰ حلقه چاه موجود به منظور آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های مستمر اداره خدمات شهری منطقه در نظافت و رفت و روب شبانه‌روزی، اظهار کرد: به طور شبانه روز ۱۴۵ پاکبان در این منطقه عملیات رفت و روب را در مساحتی حدود دو میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۳۸ مترمربع انجام می‌دهند که از این میان ۶۰ درصد آن توسط پاکبانان به صورت دستی و حدود ۴۰ درصد آن به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات جمع آوری پسماند به دو صورت در طول شبانه روز انجام می‌شود، افزود: حدود ۶۵ هزار کیلوگرم پسماند تر و حدود هشت هزار کیلوگرم پسماند سبز و ضایعات جمع‌آوری و حمل می‌شود که در این میان نخاله‌های ساختمانی بدون صاحب نیز در روز حدود ۱۵ هزار کیلوگرم است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان در خصوص فضای سبز گفت: با توجه به مساحت ۸۱۴ هزار و ۶۹۴ مترمربعی فضای سبز منطقه که حدود شش درصد مساحت کل منطقه را به خود اختصاص داده، روزانه شاهد فعالیت‌های مستمر کارگران به منظور شاداب‌سازی و با طراوت کردن منطقه مرکزی شهر گردشگری اصفهان هستیم.

وی تصریح کرد: میانگین مصرف آب فضای سبز در ماه‌های گرم سال یعنی تیر، مرداد و شهریور حدود ۱۴۶ هزار مترمکعب است که در این خصوص هشت حلقه چاه آب از ۴۰ حلقه چاه موجود به منظور آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

کد خبر 442387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.