آماده همکاری همه جانبه با هوانیروز هستیم

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: این منطقه برای اجرایی کردن پیشنهادات که موجب ایجاد زیبایی در فضاهای شهری شود، آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کیهانی در دیدار با فرمانده پایگاه چهارم پشتیبانی رزمی هوانیروز اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های مشترک در حوزه‌های شهری و فرهنگی و قدردانی از زحمات پرسنل خدوم هوانیروز، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان این آب و خاک بر همه واجب است.

وی تاکید کرد: منطقه هشت شهرداری به سهم خود آمادگی استقبال از پیشنهادات را دارد که موجب ایجاد زیبایی در فضاسازی شهری و عامل زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌های جان برکفان هوانیروز و راهگشای اجرای برنامه‌های فرهنگی باشد.

نصب المان شهید علیخانی در منطقه هشت

امیر سرتیپ دوم خلبان «سیدقاسم خاموشی» فرمانده پایگاه چهارم پشتیبانی رزمی هوانیروز اصفهان نیز در این دیدار خواستار همکاری‌های مشترک این منطقه با هوانیروز اصفهان به منظور پاسداشت ایثارگری‌های تیزپروازان این یگان شد.

وی نصب المان شهید علیخانی، خلبان دلاور هوانیروز در محدوده منطقه هشت را پیشنهاد داد که مقرر شد پس از بررسی توسط کارشناسان، در صورت امکان اجرا شود.

کد خبر 442338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.