موج جدید کرونا نگران‌کننده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانم از این‌که با بی توجهی‌ها، شاهد موج جدیدی از بیماری کرونا باشیم؛ همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آنها در صحنه خدمت‌رسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی توجهی برخی افراد شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی روز پنجشنبه در نشست کمیته ملی شهید خدمت که با حضور معاون رئیس جمهور و تنی چند از مسئولان اجرایی کشور برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که برای شهدای خدمت کادر بهداشتی و درمانی به مقام معظم رهبری نامه نوشتم، ایشان با محبت ویژه‌ای که دارند در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ نامه را دادند و اعلام رضایت کردند.

وی ادامه داد: افتخار داشتم که از روز سوم جنگ در مناطق جنگی حضور داشته باشم، اما تفاوت آن زمان با شرایط کنونی این بود که می‌دانستیم دشمن از چه مسیری می‌آید در شرایط پاندمی کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.

نمکی اظهار کرد: دستورالعمل شهدای خدمت برای کادر بهداشتی و درمانی منطبق بر چارچوب آئین نامه شهدای خدمت باید بسرعت و با همکاری بخش‌های مختلف، تهیه و بعد از بررسی و تصویب در این کمیته، به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شود.

کد خبر 442312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.