تراکتور۳ _ استقلال۲ / تراکتور قهرمان جام حذفی شد

امروز دوتیم تراکتور و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با قهرمانی تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه _۱۳ شهریور ماه_ تیم‌های تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در فینال جام حذفی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف هم رفتند که با نتیجه سه بر دو به سود تراکتور به پایان رسید و این تیم قهرمان این دوره از جام حذفی ایران شد.

فینال جام حذفی
دیدار تیم‌ها تراکتور و استقلال

ورزشگاه: امام رضا (مشهد)

تماشاگر: بدون حضور تماشاگر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قاعدی و شیخ دیاباته.
سرمربی: فرهاد مجیدی.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، سعید مهری، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، ساسان انصاری و اکبر ایمانی.
سرمربی: ساکت الهامی.

داور: موعود بنیادی فر.

کمک داوران: سعید علی نژادیان، سعید قاسمی، وحید کاظمی، امیر عرب براقی و مرتضی منصوریان.

گل‌ها:
تراکتور: محمدرضا خانزاده (دقیقه ۱۷)، اشکان دژاگه (دقیقه ۳۴)و اکبر ایمانی (دقیقه ۴۲)

استقلال: مهدی قاعدی (دقیقه ۵۰)، ارسلان مطهری (دقیقه ۷۹)

کارت زرد:

تراکتور: میثم تیموری (دقیقه ۷)، اکبر ایمانی (دقیقه ۳۹)، احسان حاج صفی (دقیقه ۹۱)

استقلال: فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۸)

کارت قرمز:

تراکتور: ساکت الهامی سرمربی (دقیقه ۶۶)

شرح بازی: استقلال و تراکتور در حالی مقابل هم قرار گرفتند که استقلال بهزاد غلامپور مربی تیم و تراکتور رضا اسدی یکی از بازیکنان تأثیر گذار خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند. هردو تیم در دقایق نخست، بازی را با احتیاط پیگیری کردند تا اینکه در دقیقه ۱۷ محمدرضا خانزاده روی یک ضربه غافلگیر کننده گل نخست تراکتور را به ثمر رساند. این گل باعث شد تراکتور روحیه بگیرد و دست به حمله و ضد حمله بزند که استقلال برای دفاع عقب تر رفت و نتوانست موقعیتی خطرناک روی دروازه تراکتور ایجاد کند. تراکتور در دقایق ۳۴ و ۴۲ توسط اشکان دژاگه و اکبر ایمانی روی اشتباه مدافعین و دروازه‌بان استقلال به گل رسید و سه بر صفر پیش افتاد. پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد که استقلال در این دقایق حملاتی روی دروازه تراکتور انجام داد، اما به گلی نرسید تا این نیمه با پیروزی سه بر صفر تراکتور به پایان رسید.

استقلال نیمه دوم را با گل قاعدی شروع کرد تا امیدها در این تیم زنده شود، استقلال بعد از گل بازی بهتر نسبت به تراکتور انجام داد و صاحب چند موقعیت خطرناک شد.

درگیری نیمکت تراکتور با داور که منجر به اخراج ساکت الهامی شد باعث شد بازی تا دقایقی افت کند. ارسلان مطهری در دقیقه ۷۹ گل دوم استقلال را وارد دروازه تراکتور کرد و اختلاف را به یک گل رساند، داور برای نیمه دوم ۹ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت، با توجه به فشاری که استقلال روی دروازه تراکتور در این دقایق ایجاد کرد این تراکتور بود که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از رقابت‌های جام حذفی شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۸: وریا غفوری با جای گذاشتن حاج صفی ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد و شیخ دیاباته توپ را با ضربه سر به نقطه‌ای زد که اخباری حضور داشت و توپ را دفع کرد.
دقیقه ۵۰: دیاباته ضربه‌ای به سمت دروازه تراکتور زد که به بیرون رفت.
دقیقه ۵۲: روی حمله بعدی استقلال قاعدی صاحب موقعیت شد که با حضور مدافعین تراکتور این بازیکن روی زمین افتاد.
دقیقه ۶۲: ضربه بازیکن استقلال با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۳: قاعدی با یک فرار به عمق شوتی خطرناک به سمت دروازه تراکتور زد که مدافع این تیم توپ را با ضربه سر از روی خط دروازه به بیرون زد.

شرح گل:

دقیقه ۱۷: محمدرضا خانزاده از محوطه جریمه ضربه‌ای قوس دار به سمت دروازه استقلال زد که به دلیل فاصله حسینی از دروازه توپ به گل تبدیل شد.
دقیقه ۳۴: در یک ضد حمله احسان حاج صفی پاسی به اشکان دژاگه داد که این بازیکن با استفاده از تکنیک خود عارف غلامی را جای گذاشت و دروازه حسینی را باز کرد.
دقیقه ۴۲: اشکان دژاگه ارسالی روی دروازه استقلال انجام داد که توپ از سر همه گذشت و در آخرین نقطه زمین اکبر ایمانی با یک جای گیری خوب و غفلت حسینی توانست با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کند.
دقیقه ۵۰: استقلال روی یک حمله به دروازه تراکتور رسید که با سانت وریا غفوری و ضربه سر مهدی قاعدی گل اول استقلال به ثمر رسید.
دقیقه ۷۹: وریا ارسالی به سمت دروازه تراکتور انجام داد که ارسلان مطهری با استفاده از این موقعیت توپ را وارد دروازه تراکتور کرد.

کد خبر 442307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.