برخی مسئولان سبب فرار سرمایه‌گذاران می‌شوند

نماینده مردم شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه فریدن برخی مسئولین سبب فرار سرمایه‌گذاران می‌شوند که از طریق استان برای موانع تولید برای ایجاد اشتغال و تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان پیگیر شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین محمدصالحی امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فریدن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در شهرستان فریدن ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سردخانه پنج هزار تنی از سوی بخش خصوصی در شهر دامنه افتتاح شد، گفت: امروز در شهرستان فریدن سردخانه سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی و کارخانه فرآورده‌های سیب زمینی و پیاز کلنگ زنی شد.

نماینده مردم شهرستان فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی و مرغداری در منطقه دشت دامنه شهرستان فریدن با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدصالحی گفت: طرح آبیاری تحت فشار در منطقه زنده رود و روستای نهر خلج، واحد یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در روستای چیگان و همچنین آسفالت روستاهای شهرستان که در قالب طرح هادی از دیگر پروژه‌هایی بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در منطقه فریدن برخی مسئولین سبب فرار سرمایه‌گذاران می‌شوند که از طریق استان برای موانع تولید برای ایجاد اشتغال و تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان پیگیر شدم.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلوسه فریدون‌شهر محروم‌ترین نقطه کشور است که با پیگیری در وزارت راه و شهرسازی توافق شد تا برای شروع عملیات تونل گردنه کلوسه اعتبار تخصیص دهند.

محمدصالحی با بیان اینکه برای احداث سالن ورزشی در روستای بادجان باید تغییر کاربری با مجوز جهاد کشاورزی انجام شود و سپس به ورزش و جوانان فریدن واگذار شود، گفت: برای تکمیل پروژه سالن ورزشی روستای چهل خانه با معاون ورزش همگانی کشور در خصوص تخصیص اعتبار جلسه داشتیم تا بتوانیم مشکل ورزش جوانان این روستا حل شود.

کد خبر 442304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.