حدود ۵۰ درصد مدارس شهرکرد ضدعفونی شده است

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ضد عفونی مدارس این شهر از سه روز گذشته آغاز شده است، گفت: تاکنون ۴۰ تا ۵۰ درصد مدارس شهر شهرکرد ضدعفونی شده است.

هادی مهربانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا یکی از اموری که بر عهده شهرداری گذاشته شده، ضد عفونی مدارس به منظور آماده سازی برای بازگشایی مدارس است.

وی با بیان اینکه محوطه مدارس و سرویس بهداشتی ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: نماینده‌ای از طرف آموزش و پرورش به ما معرفی شده تا با اولویت‌بندی ضدعفونی‌ها انجام شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: دو اکیپ از خدمات شهری و آتش‌نشانی عملیات ضد عفونی را انجام می‌دهد.

مهربانی با بیان اینکه این اقدامات از سه روز گذشته آغاز شده است گفت: تاکنون ۴۰ تا ۵۰ درصد مدارس شهر شهرکرد ضدعفونی شده است.

وی ادامه داد: مابقی مدارس نیز در امروز و فردا ضد عفونی می‌شود تا روز بازگشایی مدارس که شنبه هفته آتی است برای حضور دانش آموزان آماده باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد تاکید کرد: عملیات ضد عفونی توسط ماشین آلات و نیروی انسانی خدمات شهری و آتش نشانی این اقدام انجام می‌شود.

مهربانی اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای این اقدام حدود ۳۰ میلیون تومان است.

وی گفت: امیدواریم مردم هم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به نوعی این همکار ما باشند تا بتوانیم به درستی اقدامات خود را در حد وظیفه انجام دهیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه به طور مرتب هر شب عملیات ضد عفونی معابر پرتردد و اماکن انجام می‌شود، اما عملیات ضد عفونی و مدارس از صبح تا عصر از انجام می‌شود.

کد خبر 442291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.