آزادسازی حریم سیلک/برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی کشور

در این بسته خبری از آغاز عملیات ضدعفونی مدارس در شهرکرد تا پیگیری پروژه‌های مهم رشت و تخفیف شهرداری اردبیل برای صدور پروانه و پرداخت عوارض را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آزادسازی ۲ ملک در حریم تپه‌های سیلک کاشان

بهمن کاظمیان، مدیر اجرای احکام شهرداری کاشان از تخریب و آزادسازی ۲ ملک واقع در حریم تپه‌های باستانی سیلک خبر داد.

آمادگی اتوبوسرانی آبادان برای از سرگیری فعالیت‌ها

عبدالحسین شریفی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان از آمادگی برای از سرگیری فعالیت خطوط اتوبوسرانی شهری از ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

دستورالعمل نظام پدافند غیرعامل فرمانداری و شهرداری‌های استان سمنان

ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: دستورالعمل اجرای نظام عملیاتی پدافند غیرعامل با رویکرد مردم محور ابلاغ شده که باید از سوی فرمانداری و شهرداری‌های استان در گام اجرایی قرار گیرد.

اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت معابر قنوات

رضا شکاری، شهردار قنوات گفت: از منابع استانی ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید آسفالت و ترمیم معابر شهری قنوات اختصاص یافت که نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان هنگام تردد در خیابان‌های شهر دارد.

آغاز عملیات ضدعفونی مدارس در شهرکرد

هادی مهربانی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد، از آغاز طرح ضدعفونی و محلول‌پاشی مدارس شهرکرد به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تخفیف شهرداری اردبیل در صدور پروانه و پرداخت عوارض

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل گفت: در راستای بازگشایی معابر و توجه به بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، شهرداری اردبیل تا ۸۰ درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد.

برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی کشور در رفسنجان

محمد رفیعی، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری رفسنجان از برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورا و امام حسین (ع) از دیدگاه اندیشمندان بزرگ جهان در کشور در رفسنجان خبر داد.

۲.۴ متر مربع، سرانه فضای سبز فومن

رضا محمدی، شهردار فومن گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهری برای هر شهروند فومنی ۲.۴ مترمربع است.

کد خبر 442288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.