آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱۳ شهریور

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۱۳ شهریورماه ۹۹ اعلام کرد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه ۱۳ شهریورماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۹۹۴ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۸۰ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۲۸ هزار و ۵۹۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۲۱ هزار و ۹۲۶ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۶۳ مورد، بستری‌های بیمارستانی به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۷۰۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۸۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 442267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلاف IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    آمار دوباره صعودی شد...واویلا
  • نیکی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    والله هیچی معلوم نیست ..من همش نگران زمستونم‌..نمیدونم قراره چی بشه..
  • دریا IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    والا مدارس غیر انتفاعی گفتن اجباری در اومدن بچه ها نیست چرا ما باید با مدارس دولتی جون بچه هامون رو به خطر بندازیم چرا واقعا جون اونا پول میدن ما نمیدیم
  • ناشناس IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    این همه فوتی نتیجه اهمال کسانی است که گفتند قرنطینه شهر ها مربوط به دوران جنگ جهانی بوده وحالا باید لااقل پیش وجدانشان پاسخگوی خون فوتی ها باشند
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    خدا از کسانی که در این قضیه کوتاهی کردند نگڌره وپاسخ گوی آیندگان در تاریخ خواهند بود که سیاست را با سلامت مردم مبادله کردند انتقام خدا سخت خواهد بود!!!!!!!