حضور در آرایشگاه بدون ماسک!

نانسی پلوسی با حضور بدون ماسک در یک آرایشگاه زیبایی و نقض پروتکل‌های بهداشتی دولت، جنجال‌های زیادی به پا کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در تصاویر منتشر شده از آرایشگاه، پلوسی با ماسک پایین در آرایشگاه حضور داشته و این در حالی است که وی همیشه تذکرات زیادی برای استفاده از ماسک به دونالد ترامپ و مردم آمریکا می‌داد. البته یکی از نزدیکان پلوسی گفته که وی اطلاعی از شکستن قوانین شهرش نداشته است.

این عکس توسط فاکس نیوز منتشر شده و حضور پلوسی در مکان بسته، علی‌رغم قوانین تصویب شده آمریکا است که فقط اجازه کار در مکان‌های باز را می‌دهد. صاحب این آرایشگاه، اریکا کیاس در مصاحبه با فاکس گفت: دستیار پلوسی به ما دستور باز کردن مغازه را داد. وقتی وی به داخل آمد، بسیار جا خوردم. چرا پلوسی فکر می‌کند که می‌تواند به همه جا برود و هر کاری بکند؛ من این مسئله را قبول نمی‌کنم.

پلوسی که از قدرتمندترین سناتورهای دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا است، درگیری‌های زیادی با جمهوری خواهان داشته و این اتفاق، باعث واکنش گسترده نمایندگان این حزب شده است. برخی از نمایندگان این حزب توئیت کردند: پلوسی با دستورالعمل‌های خود بسیاری از مشاغل را تعطیل کرده و اقتصاد کشور را با تهدید مواجه کرده است. اما برای خود وی، آرایشگاه هر زمان که بخواهد باز می‌شود.

همین‌طور دونالد ترامپ، در توییتی نوشت: نانسی پلوسی دیوانه با باز کردن یک آرایشگاه خود را خراب کرد، چرا که بقیه بسته بودند و او ماسک نیز نزده بود. این در حالی است که وی همیشه به بقیه امر و نهی می‌کند.

کد خبر 442266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.