روزنامه فوتبال اصفهان ۱۳ شهریور؛ پهلوان هم از دست رفت

پانصد و چهل و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "این متن را به آن کبوتر نشان بدهی پرهایش دانه دانه می‌ریزد" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به مطلبی در نقد پست اینستاگرامی سعید آقایی پس از پیوستن به پرسپولیس دارد. نویسنده در نقد آقایی با کنایه گفته شما همین متن را به آن کبوتر هم نشان بدهیدُ پرهایش دانه دانه می‌ریزد چه برسد به ما! نویسنده در ادامه خطاب به سعید آقایی عنوان کرده آن وقتی که با شصت‌تان روی صفحه موبایل می‌زدید و عکس کبوتر را منتشر می‌کردید آن زمان چه چیزی از ذهنتان عبور می‌کرد؟ اصلاً به این فکر می‌کردید شاید تنشی که ایجاد می‌کنید می‌تواند در ورزشگاه تبدیل به یک آشوب شود؟ به سلامتی تماشاگران فکر می‌کردید که ممکن بود به خطر بیفتد؟

"ساکت دانش بالایی دارد" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های میگوئل تکسیرا دارد. تکسیرا در مصاحبه‌ای گفته: در حال حاضر تمرکز اصلی‌مان بر این است که به باشگاه کمک کنیم و به صحبت‌های دیگر مثل اینکه سرمربی جدید خواهد آمد یا نه توجه نخواهیم کرد. اکنون تمرکز کرده‌ام تا به تیم، بازیکنان و باشگاه کمک کنم تا آن‌ها را در موقعیتی بهتر قرار دهیم چرا که همه ما به سپاهان تعلق داریم و به اینجا آمده‌ایم تا کمک کنیم. وی افزوده که در حال حاضر مدیرعاملی داریم که دانش بسیار بالایی دارد. انتخاب مربی و افراد بر عهده مدیرعامل است و فکر می‌کنم او فرد مناسبی را برای مربیگری سپاهان انتخاب خواهد کرد.

"پهلوان هم از دست رفت" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به پیوستن پهلوان به پرسپولیس دارد. احسان پهلوان، وینگر خوش تکنیک و سابق تیم ذوب آهن در لیگ نوزدهم یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن بود و با گل و پاس گل‌هایش این تیم را از سقوط نجات داد، با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست تا چهارمین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیسی‌ها باشد.

"ذوب آهنی‌ها گرانقدر یک حرکتی بزنید" تیتر پایانی این رسانه است که اشاره عملکرد ضعیف مدیران ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات تابستانی دارد. ذوب‌آهن این روزها علاوه بر مشکلات مدیریتی، حال و روز خوبی از نظر فنی نیز ندارد. ستاره‌های این تیم ساز رفتن را کوک کرده و قصد ترک ذوب آهن را دارند. این در حالی است که تاکنون دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان نیز جدا شده و تیم هنوز سرمربی ندارد. مسئولان این تیم باید هرچه زودتر به فکر سر و سامان دادن به اوضاع تیم با ریشه ذوب آهن بیافتند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 442252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.