بهسازی و آسفالت ۹۵۵ هزار مترمربع از معابر سبزوار

شهردار سبزوار گفت: در سه سال گذشته بیش از ۹۵۵ هزار مترمربع از معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، علی کوشکی اظهار کرد: اجرای طرح نهضت آسفالت از سال ۹۵ به تناسب نیاز هر منطقه از سطح شهر در حالی که شهرداری‌های کشور با رکود اقتصادی و کمبود بودجه روبرو بودند در کهن شهر سربداران شتاب گرفت که این مهم همچنان در سال جاری با تداوم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از آنجایی که ساماندهی معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات از رویکردهای مدیران شهرداری است، عنوان کرد: بدین منظور این اقدام عمرانی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان به صورت آسفالت ریزی اساسی یا لکه گیری در خیابان‌ها و معابر شهر انجام شده است.

شهردار سبزوار اضافه کرد: در این راستا همچنین طبق برنامه زمانبندی صورت گرفته برای سال جاری معابر و کوچه‌هایی که طرح مشارکت آنها با شهرداری به اتمام رسیده در حال اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت هستند و بزودی این طرح برای تحت پوشش قرار دادن گستره بیشتری از شهر به ناحیه توحید شهر می‌رود.

کوشکی ادامه داد: قرار است علاوه بر کوچه‌هایی که در طرح آسفالت مشارکت کردند، آسفالت مسیر پیاده روی خیابان حافظ، خیابان مدافعان حرم (بهزیستی)، پارک بانوان و پیاده راه خیابان کوثر نیز انجام شود.

وی گفت: یقیناً تداوم خدمت رسانی به شهروندان زمینه ساز توسعه متوازن شهری است و ما امیدواریم با مشارکت حداکثری شهروندان بتوان گام‌ها را محکم‌تر برای عمران شهر برداشت.

کد خبر 442241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.