ویرجینیا برای آموزش از راه دور دانش‌آموزان کمک مالی می‌کند

شورای شهر ویرجینیا، برای بسترسازی آموزش از راه دور دانش آموزان بیش از ۱۰.۱ میلیون دلار بودجه به مدارس دولتی اختصاص داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دانش آموزان در بسیاری از کشورهای دنیا به دلیل شیوع کرونا، ناچار هستند برای کسب آموزش مناسب در سال تحصیلی از روش‌های نوین آموزشی که یادگیری از راه دور را تسهیل می‌کند استفاده کنند.

شورای شهر ویرجینیا در ایالات متحده، در این راستا بیش از ۱۰.۱ میلیون دلار بودجه به مدارس دولتی در این شهر اختصاص داده تا مبلغ مشخص شده در حمایت از ایجاد بسترهای یادگیری از راه دور و استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی استفاده شود.

بخش دیگری از این بودجه برای تامین نیازهای متنوع دانش آموزان شهر در زمان تعطیلی مدارس و تسهیل در بازگشت آن‌ها به مدرسه اختصاص یافته به‌طور مثال این پشتیبانی ممکن است شامل خدمات و حمایت‌های بهداشت روان، اختصاص بسته تغذیه و خدمات مجاز در قانون آموزش افراد دارای معلولیت باشد.

ضررهای مالی ناشی از تبعات شیوع کرونا ویروس بر اقتصاد ویرجینیا

اوایل سال ۲۰۲۰ شورای شهر ساحلی ویرجینیا نگرانی خود را از پدید آمدن کسری بودجه بالا به واسطه شیوع ویروس کرونا ابراز کرد.

برای رفع این نگرانی و جلوگیری از بروز رکود اقتصادی در شهر، شورای ویرجینیا در پرداخت هزینه‌های اضافی مدیریت سختگیرانه‌تری را اعمال کرد و استخدام کارکنان و نیروهای تازه نیز متوقف شد تا میزان درآمد و هزینه‌های شهر به حالت نرمال رسیده و تعادل آن حفظ شود.

مدیر امور مالی شورای شهر ویرجینیا، اخیراً گزارشی را ارائه داده که اقدامات شورا در دوران شیوع کرونا را برای حفظ تعادل و خروج از رکود اقتصادی مثمر ثمر می‌داند.

در این گزارش آمده که مقدار هزینه‌کرد خارج از برنامه برای اداره شهر بالاترین میزان در ۹ سال اخیر بوده است.

از طرفی درآمد مالی ویرجینیا در سال جاری ۷.۹ میلیون دلار کمتر از بودجه سال قبل است اما به دلیل مدیریت مناسب مالی، باقی مانده پول نقد برای اداره همه وجوه شهری مطلوب است.

براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شورای شهر ویرجینیا، این شورا در هفته‌ای که گذشت موظف شد تا کارگران خدمات بهداشتی، درمانی و انسانی که در مدت شیوع بیماری تلاش کرده و در خط اول خدمت‌رسانی به شهر هستند را حمایت کند و با استفاده از ۴.۵ میلیون دلار بودجه‌ای که شهر از دولت فدرال دریافت می‌کند به این افراد کمک شود.

بهبود شرایط درآمدی شهر سبب شد اعضای شورای شهر با پرداخت ۲.۴ میلیون دلار پاداش بیشتر برای کارکنان خدماتی شهر موافقت کنند. اختصاص این پاداش پس از آن بود که کارگران مدیریت پسماند شهر اعلام کرده بودند تجهیزات لازم برای انجام کار خود را ندارند و سالهاست که حقوق مناسبی دریافت نمی‌کنند؛ آن‌ها از شورا خواسته بودند تا بودجه بهتری را برای این اداره تأمین کند.

کد خبر 442233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.